Informatie over het seminar

Informatie over het seminar

De wereld verandert, net als de maatschappelijke context van organisaties. Klanten, medewerkers en andere belanghebbenden verwachten andere dingen. Het wordt steeds duidelijker dat niet de concurrentiestrijd groei en bloei brengt, maar (opr)echte samenwerking en aandacht. Dit vraagt om anders kijken, anders denken, anders doen en anders organiserenEn daar zijn andere kwaliteiten voor nodig, vooral op het gebied van relatie(uit)bouw: hoe groeien contacten uit tot ontmoetingen? En hoe verandert in jouw organisatie ‘vinken’ in ‘vonken’?    

Voor ons reden om de nieuwe editie van Altuïtion’s jaarlijkse CX- & EX-seminar te wijden aan het thema “Liefde is…

Toonaangevende organisaties hebben een manier gevonden om impactvol te innoveren op het gebied van excellente klantbeleving. Zij weten dankzij een sterke CX- en EX-strategie en uitvoering de engagement van klanten én medewerkers te organiseren en te vergroten. Tijdens het seminar presenteren organisaties die deze slag deels al hebben gemaakt en nog verder aan het maken zijn hun ervaringen en do’s and don’ts. Zij gaan graag met jou in gesprek over hun 9+ organisatie-reis.

Omdat jouw organisatie ook ambitieus is op het gebied van (het vergroten van) klant- en medewerkersbelevingsgerichtheid, is de uitwisseling van best practices en do’s & don’ts – denken wij – zeer interessant voor jou.

We organiseren het seminar in 2024 weer! In vervolg op de eerdere drukbezochte en hooggewaardeerde seminars die we organiseerden bij het Afas theaer Leusden, de Woonindustrie, de Apenheul, Hilton Schiphol en de High Tech Campus, mag je dit verwachten:

  • Inspirerende CX-talks door topexperts uit de Kopgroep Customer Experience Management
  • Diverse keynote-sprekers
  • Breakout-sessies: ga in gesprek met peers uit andere organisaties over actuele verbindingsthema’s aan de hand van cases.