Informatie over het seminar
Informatie over het seminar
We hebben de afgelopen jaren een versnelling gezien in de digitalisering van de interactie tussen organisaties en hun klanten en medewerkers, tussen klanten en medewerkers, en tussen collega’s onderling door de normalisering van werken op afstand. Deze ontwikkelingen maken de dialoog over het in stand houden van een emotionele connectie en het blijven hanteren van de menselijke maat alleen maar actueler. Hoe benutten we nieuwe inzichten en (digitale) mogelijkheden t.b.v. een betekenisvolle relatie?
Voor ons reden om de nieuwe editie van ons jaarlijks klantseminar te wijden aan het thema Emotionele Connectie. Ofwel: hoe kan jouw organisatie de emotionele connectie met klanten en medewerkers – ook op afstand – op z’n minst op peil houden en liefst verdiepen?
Samen bouwen aan de emotionele connectie met klanten en medewerkers:
Toonaangevende organisaties hebben een manier gevonden om impactvol te innoveren op het gebied van excellente klantbeleving. Zij weten dankzij een sterke CX- en EX-strategie en uitvoering de engagement van klanten én medewerkers te organiseren en te vergroten. Tijdens het seminar presenteren organisaties die deze slag deels al hebben gemaakt en nog verder aan het maken zijn hun ervaringen en do’s and don’ts. Zij gaan graag met jou in gesprek over hun 9+ organisatie-reis.
Omdat jouw organisatie ook ambitieus is op het gebied van (het vergroten van) klant- en medewerkersbelevingsgerichtheid, is de uitwisseling van best practices en do’s & don’ts – denken wij – zeer interessant voor jou.
We organiseren het seminar in 2023 weer! In vervolg op de eerdere drukbezochte en hooggewaardeerde seminars die we organiseerden bij de Woonindustrie, de Apenheul, Hilton Schiphol en de High Tech Campus, mag je dit verwachten:
- Inspirerende CX-talks door topexperts uit de Kopgroep Customer Experience Management
- Diverse keynote-sprekers
- Breakout-sessies: ga in gesprek met peers uit andere organisaties over actuele verbindingsthema’s aan de hand van cases.