Informatie over het seminar

Informatie over het seminar

Ondanks (of dankzij) disruptieve technologieën als GenAI en chatbots en door maatschappelijke spanningen hebben organisaties moeite om dichtbij klanten en medewerkers te komen en te blijven. Dit terwijl de roep om menselijkheid luider klinkt dan ooit. Een emotionele verbinding tot stand brengen en uitbouwen tussen organisaties en klanten, tussen organisaties en medewerkers en tussen organisaties onderling is een cruciale vaardigheid. Flow helpt daarbij.

Flow, een mentale toestand van volledige betrokkenheid en focus, kent talrijke positieve aspecten. We worden volledig ondergedompeld in een activiteit en de positieve kracht en energie zorgen voor het gevoel van geluk en voldoening. Flow verhoogt ook onze productiviteit en prestaties, doordat we de grenzen van onze creativiteit en probleemoplossend vermogen verleggen. In deze staat van ‘optimaal functioneren’ zijn we in staat om uitdagingen aan te gaan en onze vaardigheden te maximaliseren. Bovendien kan flow stress verminderen en resulteren in een gevoel van innerlijke rust en kalmte. Flow kan ook sociale verbindingen versterken, omdat het ons in staat stelt om diep verbonden te raken met anderen door gedeelde activiteiten of gedeelde doelen. Kortom, Flow is niet alleen een staat van intens geluk en voldoening, maar het heeft ook tastbare voordelen voor onze productiviteit, creativiteit, sociale relaties en emotioneel welzijn.  

Voor ons reden om de nieuwe editie van Altuïtion’s jaarlijkse CX- & EX-seminar te wijden aan dit thema. Hoe kan jouw organisatie – met behulp van flow – de emotionele connectie met klanten en medewerkers – ook op afstand – op z’n minst op peil houden en liefst verdiepen?

Toonaangevende organisaties hebben een manier gevonden om impactvol te innoveren op het gebied van excellente klantbeleving. Zij weten dankzij een sterke CX- en EX-strategie en uitvoering de relatie met klanten én medewerkers te versterken. Tijdens het seminar presenteren organisaties die deze slag deels al hebben gemaakt en nog verder aan het maken zijn hun ervaringen en do’s & don’ts. Zij gaan graag met jou in gesprek over hun 9+ organisatie-reis. 

Omdat jouw organisatie ook ambitieus is op het gebied van (het vergroten van) klant- en medewerkersbelevingsgerichtheid, is de uitwisseling van best practices en do’s & don’ts – denken wij – zeer interessant voor jou.

We organiseren het seminar dit jaar voor de tweede keer op rij in het AFAS-theater in Leusden, in 2023 mochten we ruim 400 gasten verwelkomen.

Dit is wat je mag verwachten:

  • Geweldige key-note presentaties prof. dr. Mirella Kleijnen en Steven Van Belleghem
  • Lessen van prominente CEO’s van NS, Ahold, de Volksbank, PostNL, BAM en KPN
  • Topcases van Johan Cruijff ArenA, Essent, PostNL, RVO en Bol
  • De visie en voorbeelden van twee uit de top drie-voorbeelden op het gebied EX: Installatiebedrijf Verspeek en Team Rockstars IT